Personaliseeritud digiassistent

InfoSõelur

muudab mitmed rutiinsed arvutitööd automatiseerituks

Veebilehtedel ja sotsiaalmeedias info jälgimine võtab palju aega ära?

Kuidas oleks, kui lihtsustaks seda nii, et oluline info tuleks automaatselt filtreeritud lühida kokkuvõttena e-mailiga?


Automaatne e-mail

Just seda InfoSõelur digitaalse assistendina Sulle pakubki,

käies veebilehed ja sotsiaalmeedia läbi Sinu eest, kogudes olulise teabe Sulle kokku ning saates värske info automaatse e-kirjaga kasvõi 5 korda päevas.


InfoSõelur aitab Sul mugavalt kursis püsida näiteks järgnevaga:

Muutused kodulehtedel

Kuulutused erinevates veebiportaalides

Koolitused mitmetel koolituslehtedel

Toodete/teenuste hindade muutused

Üritused/Esinejad (nt. kas tuntud humorist Ismo tuleb Eestisse esinema?)

Sotsiaalmeediapostitused

Blogid (kas on uut postitust, mis pealkirjaga?)

YouTube kanalid (kas on uut videot, ja mis pealkirjaga?)

Podcastid (kas on uus episood väljas?)

Telekava ("Huvitav, mis tänases Meisterkoka saates juhtub?")

Kinokavad ("Kas see film on juba kinodes?")

Piletihinnad

Ilmateade

ja nii edasi.

InfoSõelur ettevõttele


InfoSõelur on tarkvaralahendus, mis võimaldab rutiinseid arvutitöid automatiseerida ja mis on aktiivses arenduses Artto Aunap'i poolt. Tegemist ei ole kliendi jaoks alla laaditava ega oma arvutis kasutatava ega ka veebipõhise ligipääsuga teenusega, vaid see on nn. rätseplahendusena kliendi jaoks disainituna toimimas selleks ettenähtud GNU/Linux serverites, eesmärgiga aidata klientidel vältida korduvaid robotlikke andmetöid. Lahendus saab toimima konsultatsioonide baasilt välja koorunud vajadustest ja tehnilistest võimalustest lähtuvalt.


Mida InfoSõelur tehniliselt suudab?

Suhelda veebilehtedega läbi Chromium veebilehitseja, nt. sisestada lahtritesse tekste, klikkida, laadida alla faile jpm ehk jäljendada paljuski seda, kuidas inimene internetis tegutseb

Lugeda infot veebilehtedelt ja sotsiaalmeediast, monitoorida sealseid muutusi

Filtreerida ja ümbervormindada andmeid, nt. koguda logifailidest oluline info ja koostada sellest exceli tabel (xlsx)

Lugeda infot failidest, nt. csv, xlsx, txt, pdf, osaliselt isegi tekste piltidelt (OCR)

Teha hiireklikke, klaviatuurinupuvajutusi ja tekstisisestusi ilma inimesepoolse sekkumiseta

Suhelda erinevate arvutis töötavate äppidega, võimaldades nende vahel andmevahetust

Teha matemaatilisi arvutusi

Tegeleda failidega: kopeerida, kustutada, konverteerida teise formaati, laadida üles/alla jpm

Lisada piltidele vesimärke/logosid

Teha ekraanitõmmiseid

Koostada automaatseid arveid

Saata välja ajastatud automaatseid e-kirju (aadressilt infosoelur@pm.me)

// Tulemas on ka uusi funktsionaalsusi, nt. integratsioon AI-ga ja erinevate API-dega (selles suunas hetkel eeltöö käimas)

Siit videost näeb tehnilise huvi korral ekraanisalvestist sellest, kuidas robot serveris toimetab.


Paar huvitavat reaalset näidet automatiseeritud protsessidest:

> > Erinevatelt koolitusveebilehtedelt leida valitud valdkonna koolitused, koondada nende loetelu exceli faili, saata fail kliendile e-kirjaga.


> > Leida raadiojaama muusikaprogrammist väljavõetud logifailidest info esitatud lauludest, kellaaegadest, kestvusest jm, leida internetist laulude tunnuskoodid, koostada exceli fail, saata fail kliendile e-kirjaga.


> > Teha Statistikaameti veebilehelt väljavõte selle kohta, kui palju on erinevates tööstussektorites toimunud viimase kvartaliga palgamuutused, laadida alla vastav info exceli failina, lisada faili muutuse % arvutus, saata fail igakuiselt kliendile.


> > Leida iga päev kv.ee kinnisvarakuulutuste hulgast valitud piirkonnas kõikide müügis olevate majade puhul just need kuulutused, mis on otse omanikult ja mis EI sisalda sõnu "maakleritel mitte tülitada", koondada need kuulutuste lingid exceli faili, saata automaatse e-kirjaga soovitud aegadel kliendile (maaklerile).


Robotlikud tööd võime anda digiassistendile, sest arvutitehnoloogia on ju loodud olema meie, inimeste, teenistuses.

Korduma kippuvad küsimused


Kuidas see digiassistent minu jaoks tööle hakkab? +

Kirjuta või helista ning kaardistame automatiseerimist vajavad protsessid, arutame läbi detailid, võimalused, potentsiaalse ajakulu ja maksumuse. Kui kõik paigas, hakkab InfoSõelur Sinu jaoks tööle kokkulepitud päevast ja tingimustel.

Kui palju teenus maksma läheb ja kuidas selle eest tasumine toimub? +

Konsultatsioon ja küsimustele vastamine ei ole tasuline. Suhelda saame soovi korral ka videokõnes.
Personaalse digiassistendi programmeerimine (arendus) ja muutmised: 45 €/h
Teenus saab seejärel toimima kokku lepitud fikseeritud kuutasuga ning teenusearve tuleb edaspidi automaatse e-maili teel.

Kuutasu suurus sõltub väärtusest, mida InfoSõelur loob - näiteks ilmateate, kahe blogi ja viie YouTube kanali jälgimine tuleb kindlasti soodsama hinnaga, kui kahekümnelt veebilehelt info excelisse koondamine. Seega on maksumus alati individuaalne ja väärtuspõhine, mis saab paika pandud konsultatsioonide käigus.
Teenust saab soetada nii eratarbeks kui ka ettevõttele (arve alusel).

Kuidas teenust tühistada või muuta? +

Kõige lihtsam on helistada/kirjutada ja soovist teada anda ning asi saab aetud üldjuhul samal päeval.

Võta julgelt ühendust ning arutame tasuta konsultatsioonil läbi Sinu soovid ja võimalikud lahendused!

58365784
ACS@tuta.com

See veebileht on jälitusküpsistevaba.
02.02.2025

Arvutiga tehtavate (andme)tööde automatiseerimine - miks ja kellele seda vaja on?

Tänapäeva kiirelt arenevas ärikeskkonnas on efektiivsus ja täpsus võtmetähtsusega. Järjest rohkem ettevõtjaid on ärkamas RPA osas, ent tuleb ette, et ei osata vastavaid lahendusi kasutusele võtta või tuvastada potentsiaalseid automatiseerimisvõimalusi. Alati pole ka selge, kelle poole pöörduda konsultatsiooniks või missugust tarkvaralahendust üldse kasutada.

Kas sinu ettevõttes täidavad kõrgelt haritud ja kogenud töötajad rutiinseid ülesandeid, mida on võimalik kirjeldada ühe protsessi sammudena? Kas neid ülesandeid tuleb teha korduvalt? Kui jah, siis on Sul RPA ehk tarkvararoboti kasutuselevõtuga palju võita - saaksid neile pakkuda hoopis tähendusrikkamat tööd ja sealjuures saavutada rohkem väiksemate kuludega.


Mis on RPA ehk tarkvararobot?

RPA (Robotic Process Automation) on tööriist (tarkvaraline multifunktsionaalne lahendus), mis on loodud äriprotsesside automatiseerimiseks. Robot pannakse tegema arvutitöid, mida tavaliselt teevad inimesed, järgides kindlat protsessi. Erinevalt tööstusrobotitest, mis asendavad tootmises füüsilist tööd, keskenduvad tarkvararobotid igapäevaste kontoritööde täitmisele, võimaldades inimestele rohkem vaba aega ja täita mitte-rutiinseid ülesandeid. Robotile saab anda täpselt määratletud, korduvad ja aeganõudvad tööd, mida inimesed tegelikkuses parema meelega ei teeks. Küll aga ei saa RPA lahendada ülesandeid, mis ei ole täpselt määratletud, muutuvad pidevalt või vajavad inimesepoolseid tõlgendusi.


Mis saab RPA abil automatiseerida?

Kõige sagedamini automatiseeritakse ülesanded, mis:

Üks tähtis asi, mida tasub meeles pidada, on see, et RPA ei ole mõeldud looma täiesti uusi tööprotsesse, vaid aitab automatiseerida olemasolevaid.

Ülesanded, mis sobivad RPA jaoks, on näiteks:


Tüüpilised kasutusjuhud

Siin on mõned näited sellest, kuidas tarkvararoboteid erinevates valdkondades kasutada:


RPA eelised

Tarkvararobotite kasutamise eelised on järgmised:


Kas tarkvararobot võtab inimestelt töö ära?

Ei – töö ei kao ära, vaid muutub ja vajalik on oma oskuste pidev täiendamine. Kuigi botid on võimelised matkima inimese tegevust, on informatsiooni mõistmiseks ja otsuste tegemiseks siiski alati vaja inimest. Töö iseloom muutub - andmete käsitsi töötlemisega seotud ülesanded vähenevad ja fookus nihkub andmete tõlgendamise ja analüüsiga seotule.


InfoSõeluri tarkvararoboti kasutamise näiteid

InfoSõelur Elora Keila haigla teenistuses

Esimene näide puudutab koolitusi. Nimelt umbes kord paari kuu jooksul on tarvis väljavõtet erinevatest saadaolevatest üle-Eestilistest meditsiinikoolitustest, et sealt teha valik sobivaimate leidmiseks. Vastav info on saadaval kokku umbes 20 erineval veebilehel, kus igal neist lehtedest on kirjas kümneid või sadu koolitusi, mida käsitsi läbi käia/klikkida ja sealt info (pealkirjad, toimumisajad, toimumiskohad, maksumused ja lingid) Exceli faili ümber kirjutada on väga ajamahukas ja tüütu töö.

Küll aga on see ideaalne ülesanne InfoSõelurile, mis just selleks tegevuseks tööle pandud sai. InfoSõelur käivitub kliendi poolt soovitud päeval, avab veebilehitseja, käib läbi kõik etteantud veebilehed, leiab sealt koolituste lingid, käib lingid ükshaaval automaatselt läbi, korjates kokku pealkirjad ja muu vajaliku, koondades seejärel kõik ühte exceli tabelisse ning lõpuks saates tabeli faili e-posti teel manusena kliendile.

Seesugune aja- ja energia sääst on väga suur võit kogu ettevõttele, sest informatsioon tuleb filtreeritult ja inimliku pingutuseta, taustaprotsessina. Mugav ja efektiivne.

Muuseas - InfoSõeluri kasutuselevõtu puhul ei olnud vaja ühelgi haigla töötajal osata koodimist, ükski IT-mees ei pidanud midagi kusagil süsteemides muutma ning kedagi ei pidanud hakkama välja õpetama. Kõik jäi samaks, lihtsalt InfoSõelur sai programmeeritud teenusepakkuja poolt toimima vastavalt kokkulepetele selleks ettenähtud serveris.


InfoSõelur TRE Raadio teenistuses

Teine näide on seotud raadiojaamas toimuvaga. Iga kuu lõpus tuleb Tre raadio neljal osakonnal esitada üks ühtne väljavõte exceli failina selle kohta, missuguseid laule mis kellaajal ja kui pikalt on eetrisse mängitud. Lisaks vaja internetist iga laulu kohta vastav ISRC kood leida ja ka see tabelisse lisada. Seejärel tuleb saata tabelifail vastavale asutusele, seoses autorikaitsega.

Arvutiprogramm, mis muusikat (ja ka reklaame) esitab, genereerib automaatselt omas formaadis logifailid, mis on väga pikad ning exceli tabelisse peab koondatud olema ainult muusika, mis tähendab, et logifailides olevast loendist tuleb välja filtreerida reklaamid ja muud heliklipid. Iga kuu logifaile käsitsi läbi käia ja sealt vajalik exceli tabelisse sööta on väga suur töö ning võtaks mitmeid inimtöötunde. Väga rutiinne.

Ent taaskord 100% InfoSõeluri abil lahendatav töö - suurest kogusest erinevatest logifailidest info exceli faili ümber viimine võtab alla ühe minuti! Seejärel internetist spetsiaalselt veebilehelt iga laulu kohta ISRC koodi leidmine on samuti robotile jõukohane, kuigi see võtab rohkem aega. Aga pole probleemi, sest Sõelur võib töötada ka öösel, puhkust vajamata, etteheiteid tegemata, haigeks jäämata. Järgmiseks päevaks on vastav raport kliendil e-kirja manuses.


InfoSõelur on efektiivne lahendus

  • Töötab kasutajaliidese tasandil
  • Põhineb reeglitel
  • Skaleeritav
  • Kulutõhus

  • Kuidas alustada?

    Tarkvararoboti kasutuselevõtt võib anda ärile suure ajalise ja rahalise kokkuhoiu, parandada kliendikogemust ja tõsta töötajate rahulolu.

    Alustamiseks on kõige lihtsam lasta RPA konsultandil korraldada vastav töötuba või grupikonsultatsioon (veebikõnes või kohapeal), mille käigus selgitada välja erinevad protsessid, mida annaks automatiseerida. Konsultant oskab aidata inimestel kindlaks teha, kas miski sobib ja kas tehniliselt on vastav protsess teostatav või mitte. Sealt selguvad juba järgmised sammud ja kokkulepped.

    Teine variant on teha iseseisvalt ettevõtte siseselt uuring selle kohta, et kes ja missuguseid rutiinseid arvutitöid hetkel teevad ja kui mitu tundi selliste korduvate tööde peale kuus/aastas kulub. Seejärel võtta ühendust RPA konsultandiga, näiteks InfoSõeluri loojaga.


    Ettevalmistuseks:


    Milliste rutiinsete kontoritööde arvelt saaksid oma ettevõttes või organisatsioonis inimeste aega vabastada, et pakkuda neile loomingulisemat tööd ja hüppeliselt parandada efektiivsust?

    Võta ühendust ja arutame koos läbi!

    Artto Aunap, InfoSõeluri looja, arendaja ja konsultant
    +372 58365784
    acs@tuta.com